VVD stelt vragen over bereikbaarheid appartementencomplex Buiten de Enkpoort

Naar aanleiding van een signaal van een inwoner, stelden wij de volgende vragen aan het College van Burgemeester en Wethouders.

Werkzaamheden Enkpoortveste

Momenteel  wordt de weg Buiten de Enkpoort vernieuwd. Deze werkzaamheden zorgen ervoor dat bewoners van het appartementencomplex geen gebruik kunnen maken van hun auto gedurende de werkzamheden. Ook is het voor hulpdiensten niet mogelijk om bij het pand te komen. De VVD Zwartewaterland stelt daarom de volgende vragen aan het College van Burgemeester en Wethouders:

• Is het College bekend met bovenstaand geschetste situatie?
  • Wordt er overleg gevoerd met hulpdiensten bij projecten waarbij grotere complexen niet via de weg bereikbaar zijn?
  • Is het College bereid met de aannemer in gesprek te gaan om op korte termijn een tijdelijke weg te realiseren om gemotoriseerd vervoer van en naar het appartementencomplex mogelijk te maken?

Wilt u ook iets melden aan ons over uw buurt? WhatsApp ons dan op 06 14 04 91 07. U kunt ons ook altijd mailen via VVDZwartewaterland@gmail.com of een berichtje op Facebook of Twitter sturen!